The Brand Alpha-H
Alpha-H is een professioneel merk dat zich specifiek richt op huidverbetering. Het Australische merk werkt daarom uitsluitend met hoge percentages van de door dermatologen meest gewaardeerde ingrediënten, zoals glycolzuur, retinol, melkzuur, hyaluronzuur, peptiden en vitamine A, B, C en E. De producten hebben bovendien, waar nodig of functioneel, bewust een lage pH waarde. Dit trekt de huidcellen uit hun ‘comfort zone’ waardoor zij hard aan het werk gaan en het zorgt ervoor dat de ingrediënten ook daadwerkelijk de dieper gelegen huidlagen bereiken. De producten van Alpha-H zijn daarom in staat om op cellulair niveau te werken en van binnenuit te zorgen voor huidverbetering; voor korte en lange termijn.
GEEN ONNODIGE INGREDIËNTEN
Integriteit, effectiviteit en kwaliteit staan bij Alpha-H voorop; daarom worden synthetische ingrediënten, parfums of vulstoffen waar mogelijk vermeden; wordt er waar mogelijk gewerkt met natuurlijke ingrediënten of alternatieven en worden er geen concessies gedaan aan de kwaliteit en effectiviteit van de producten; ongeacht de prijs van de grondstoffen.
Liquid Gold Michelle
De Australische Michelle Doherty is al sinds jaar en dag de drijvende kracht achter Alpha-H. Ze heeft jarenlang een ernstige vorm van acne gehad, die na haar jeugd niet verdween. Niet alleen de toen beschikbare producten, maar ook het gebrek aan inlevingsvermogen van artsen en dermatologen stelden haar continu teleur. Ze liep bij toeval tegen de productformule aan die zij later omdoopte tot ‘Liquid Gold’ en begon van hieruit haar eigen producten en merk te ontwikkelen.
Door haar eigen ervaringen beschikt Michelle over een enorme dosis kennis en inlevingsvermogen om mensen te helpen het beste uit zichzelf en hun huid te halen. Zij weet immers als geen ander welke sporen een huidprobleem kan nalaten op je zelfvertrouwen. Door haar bevlogenheid is het merk in de afgelopen 25 jaar uitgegroeid tot een internationaal opererend familiebedrijf met producten die inmiddels in ruim 40 landen en ruim 1000 salons en klinieken wereldwijd verkrijgbaar zijn. Liquid Gold is uitgegroeid tot een internationale bestseller, waarvan wereldwijd elke minuut twee stuks worden verkocht.